Fabbricante d'acciaiu

15 anni di sperienza in a fabricazione
Acciaiu

Dui prucessi di trattamentu termicu di i metalli

U prucessu di trattamentu termicu di u metallu include generalmente trè prucessi: riscaldamentu, isolamentu è raffreddamentu. Calchì volta ci sò solu dui prucessi: riscaldamentu è raffreddamentu. Quessi prucessi sò interconnessi è ùn ponu esse interrotti.

1. Riscaldamentu

U riscaldamentu hè unu di i prucessi impurtanti di trattamentu termicu. Ci sò parechji metudi di riscaldamentu per u trattamentu termicu di i metalli. U primu era di utilizà u carbone è u carbone cum'è fonte di calore, è dopu di utilizà carburanti liquidi è gassosi. L'applicazione di l'elettricità rende u riscaldamentu faciule da cuntrullà è ùn hà micca inquinamentu ambientale. Queste fonti di calore ponu esse aduprate per u riscaldamentu direttu, o u riscaldamentu indirettu per mezu di sale o metallu fusu, o ancu particelle flottanti.

Quandu u metallu hè riscaldatu, a pezza hè esposta à l'aria, è l'ossidazione è a decarburazione si verificanu spessu (vale à dì, u cuntenutu di carbone nantu à a superficia di a pezza d'acciaiu hè riduttu), ciò chì hà un impattu assai negativu nantu à e proprietà di a superficia di e pezze dopu u trattamentu termicu. Dunque, i metalli devenu generalmente esse riscaldati in una atmosfera cuntrullata o in una atmosfera protettiva, in sale fusu è in u vacuum. U riscaldamentu protettivu pò ancu esse realizatu per mezu di metudi di rivestimentu o imballaggio.

A temperatura di riscaldamentu hè unu di i parametri impurtanti di u prucessu di trattamentu termicu. A selezzione è u cuntrollu di a temperatura di riscaldamentu hè u prublema principale per assicurà a qualità di u trattamentu termicu. A temperatura di riscaldamentu varieghja secondu u materiale metallicu trasfurmatu è u scopu di u trattamentu termicu, ma hè generalmente riscaldata sopra una certa temperatura di trasfurmazione caratteristica per ottene una struttura à alta temperatura. Inoltre, a trasfurmazione richiede un certu tempu. Dunque, quandu a superficia di a pezza metallica ghjunghje à a temperatura di riscaldamentu necessaria, deve esse mantenuta à sta temperatura per un certu periodu di tempu per fà chì e temperature interne è esterne sianu coerenti è chì a trasfurmazione di a microstruttura sia cumpleta. Stu periodu di tempu hè chjamatu tempu di mantenimentu. Quandu si usa u riscaldamentu à alta densità energetica è u trattamentu termicu di a superficia, a velocità di riscaldamentu hè estremamente rapida è generalmente ùn ci hè micca tempu di mantenimentu, mentre chì u tempu di mantenimentu per u trattamentu termicu chimicu hè spessu più longu.

2. Raffreddamentu

U raffreddamentu hè ancu una tappa indispensabile in u prucessu di trattamentu termicu. I metudi di raffreddamentu varianu secondu u prucessu, cuntrullendu principalmente a velocità di raffreddamentu. In generale, a ricottura hà a velocità di raffreddamentu più lenta, a nurmalizazione hà una velocità di raffreddamentu più rapida, è a tempra hà una velocità di raffreddamentu più rapida. Tuttavia, ci sò esigenze diverse per via di i diversi tipi d'acciaiu. Per esempiu, l'acciaiu tempratu à l'aria pò esse tempratu à a listessa velocità di raffreddamentu chè a nurmalizazione.


Data di publicazione: 31 di marzu di u 2024