Fabbricante d'acciaiu

15 anni di sperienza in a fabricazione
Acciaiu

Trè categurie di trattamentu termicu di i metalli

I prucessi di trattamentu termicu di i metalli ponu esse divisi grossu in trè categurie: trattamentu termicu generale, trattamentu termicu superficiale è trattamentu termicu chimicu. Sicondu u mediu di riscaldamentu, a temperatura di riscaldamentu è u metudu di raffreddamentu, ogni categuria pò esse divisa in parechji prucessi di trattamentu termicu diversi. Usendu diversi prucessi di trattamentu termicu, u listessu metallu pò ottene strutture diverse è dunque avè proprietà diverse. L'acciaiu hè u metallu u più utilizatu in l'industria, è a microstruttura di l'acciaiu hè ancu a più cumplessa, dunque ci sò parechji tippi di prucessi di trattamentu termicu di l'acciaiu.

U trattamentu termicu generale hè un prucessu di trattamentu termicu di i metalli chì riscalda a pezza in tuttu è poi a raffredda à una velocità adatta per cambià e so proprietà meccaniche generali. U trattamentu termicu generale di l'acciaiu include generalmente quattru prucessi basi: ricottura, nurmalizazione, tempra è rinvenimentu.

1.Ricottura

A ricottura hè di scaldà a pezza à una temperatura adatta, aduttà tempi di mantenimentu diversi secondu u materiale è a dimensione di a pezza, è poi raffreddalla lentamente. U scopu hè di fà chì a struttura interna di u metallu righjunghji o si avvicini à un statu d'equilibriu, o di liberà a tensione interna generata in u prucessu precedente. Ottene una bona prestazione di prucessu è di serviziu, o preparà a struttura per un ulteriore raffreddamentu.

2. Nurmalizazione

A nurmalizazione o a nurmalizazione hè di scaldà a pezza à una temperatura adatta è poi rinfriscà la à l'aria. L'effettu di a nurmalizazione hè simile à quellu di a ricottura, eccettu chì a struttura ottenuta hè più fina. Hè spessu aduprata per migliurà e prestazioni di taglio di i materiali, è qualchì volta hè aduprata per risponde à certi requisiti. Micca pezzi alti cum'è trattamentu termicu finale.

3. Tempra

A tempra hè di scaldà è mantene a pezza, è poi rinfriscà rapidamente in un mediu di tempra cum'è acqua, oliu o altre soluzioni saline inorganiche, soluzioni acquose organiche.

4. Temperazione

Dopu a tempra, l'acciaiu diventa duru ma à u listessu tempu diventa fragile. Per riduce a fragilità di e parte d'acciaiu, e parte d'acciaiu temprate sò mantenute à una temperatura adatta sopra à a temperatura ambiente è sottu à 650 ° C per un bellu pezzu, è poi raffreddate. Stu prucessu hè chjamatu rinvenimentu. A ricottura, a nurmalizazione, a tempra è u rinvenimentu sò i "quattru fochi" in u trattamentu termicu generale. Frà elli, a tempra è u rinvenimentu sò strettamente ligati è sò spessu usati inseme è sò indispensabili.

«Quattru Fochi» anu sviluppatu diversi prucessi di trattamentu termicu cù diverse temperature di riscaldamentu è metudi di raffreddamentu. Per ottene una certa resistenza è tenacità, u prucessu di cumbinazione di tempra è rinvenimentu à alta temperatura hè chjamatu tempra è rinvenimentu. Dopu chì alcune leghe sò state raffreddate per furmà una soluzione solida supersaturata, sò mantenute à temperatura ambiente o à una temperatura ligeramente più alta per un periodu di tempu più longu per migliurà a durezza, a resistenza o e proprietà elettromagnetiche di a lega. Stu prucessu di trattamentu termicu hè chjamatu trattamentu di invecchiamento.

U metudu di cumbinà in modu efficace è strettu u trattamentu di pressione, a deformazione è u trattamentu termicu per ottene una bona resistenza è tenacità di a pezza hè chjamatu trattamentu termicu di deformazione; u trattamentu termicu realizatu in una atmosfera di pressione negativa o in u vacuum hè chjamatu trattamentu termicu in u vacuum, chì ùn solu permette chì a pezza ùn sia micca ossidata o decarburata, è a superficia di a pezza trattata sia mantenuta liscia è pulita, migliurendu e prestazioni di a pezza. Pò ancu esse trattatu termicamente chimicamente cù un agente penetrante.

Attualmente, cù a maturità crescente di a tecnulugia laser è plasma, ste duie tecnulugie sò aduprate per applicà un stratu d'altri rivestimenti resistenti à l'usura, à a corrosione o à u calore nantu à a superficia di pezzi d'acciaiu ordinarii per cambià e proprietà di a superficia di u pezzu originale. Sta nova tecnica hè chjamata mudificazione di a superficia.


Data di publicazione: 31 di marzu di u 2024