Fabbricante d'acciaiu

15 anni di sperienza in a fabricazione
Acciaiu

Parechji cuncetti cumuni di trattamentu termicu

1. Nurmalizazione:
Un prucessu di trattamentu termicu in u quale l'acciaiu o e parti d'acciaiu sò riscaldate à una temperatura adatta sopra à u puntu criticu AC3 o ACM, mantenute per un certu periodu di tempu, è dopu raffreddate in aria per ottene una struttura simile à a perlite.

2. Ricottura:
Un prucessu di trattamentu termicu in u quale i pezzi d'acciaio ipoeutettoidi sò riscaldati à 20-40 gradi sopra AC3, mantenuti caldi per un periudu di tempu, è poi raffreddati lentamente in u fornu (o intarrati in sabbia o raffreddati in calce) à menu di 500 gradi in aria.

3. Trattamentu termicu in suluzione solida:
Un prucessu di trattamentu termicu in u quale a lega hè riscaldata à una temperatura alta è mantenuta à una temperatura costante in a regione monofase per dissolve cumpletamente a fase in eccessu in a soluzione solida, è poi raffreddata rapidamente per ottene una soluzione solida supersaturata.

4. Invecchiamento:
Dopu chì a lega hè stata sottumessa à un trattamentu termicu in soluzione solida o à una deformazione plastica à fretu, e so proprietà cambianu cù u tempu quandu hè piazzata à temperatura ambiente o ligeramente sopra a temperatura ambiente.

5. Trattamentu di suluzione solida:
Dissolve cumpletamente diverse fasi in a lega, rinfurzà a suluzione solida è migliurà a tenacità è a resistenza à a corrosione, eliminà u stress è l'ammorbidimentu, in modu da cuntinuà a trasfurmazione è a furmazione

6. Trattamentu di l'invecchiamentu:
Riscaldamentu è mantenimentu à una temperatura induve a fase di rinfurzamentu precipita, in modu chì a fase di rinfurzamentu precipita è s'indurisce, migliurendu a resistenza.

7. Temperazione:
Un prucessu di trattamentu termicu in u quale l'acciaiu hè austenizatu è dopu raffreddatu à una velocità di raffreddamentu adatta in modu chì a pezza subisca una trasfurmazione strutturale instabile cum'è a martensite in tutta o in un certu intervallu di a sezione trasversale.

8. Temperazione:
Un prucessu di trattamentu termicu in u quale a pezza temprata hè riscaldata à una temperatura adatta sottu à u puntu criticu AC1 per un certu periodu di tempu, è dopu raffreddata cù un metudu chì risponde à i requisiti per ottene a struttura è e proprietà richieste.

9. Carbonitrurazione di l'acciaiu:
A carbonitrurazione hè u prucessu di infiltrazione simultanea di carbone è azotu in u stratu superficiale di l'acciaiu. Tradizionalmente, a carbonitrurazione hè ancu chjamata cianurazione. Attualmente, a carbonitrurazione di gas à media temperatura è a carbonitrurazione di gas à bassa temperatura (vale à dì, nitrurazione dolce di gas) sò largamente aduprate. U scopu principale di a carbonitrurazione di gas à media temperatura hè di migliurà a durezza, a resistenza à l'usura è a resistenza à a fatica di l'acciaiu. A carbonitrurazione di gas à bassa temperatura hè principalmente nitrurazione, è u so scopu principale hè di migliurà a resistenza à l'usura è a resistenza à u grippaggio di l'acciaiu.

10. Tempra è rinvenimentu:
Hè generalmente abituale di cumminà a tempra è u rinvenimentu à alta temperatura cum'è un trattamentu termicu chjamatu tempra è rinvenimentu. U trattamentu di tempra è rinvenimentu hè largamente utilizatu in varie parti strutturali impurtanti, in particulare quelle bielle, bulloni, ingranaggi è alberi chì travaglianu sottu carichi alternati. Dopu u trattamentu di tempra è rinvenimentu, si ottiene a struttura di sorbite rinvenitu, è e so proprietà meccaniche sò megliu cà quelle di a struttura di sorbite nurmalizzata cù a stessa durezza. A so durezza dipende da a temperatura di rinvenimentu à alta temperatura è hè ligata à a stabilità di rinvenimentu di l'acciaiu è à a dimensione di a sezione trasversale di a pezza, generalmente trà HB200-350.

11. Brasatura:
Un prucessu di trattamentu termicu chì usa materiale di brasatura per unisce dui pezzi inseme.


Data di publicazione: 11 d'aprile 2024