L'ottone hè una lega binaria cumposta di rame è zincu chì hè stata prodotta per millennii è hè apprezzata per a so capacità di travagliu, durezza, resistenza à a corrosione è aspettu attraente.

Jindalai (Shandong) Steel Group Co., Ltd. offre una varietà di prudutti in ottone in dimensioni è quantità per risponde à i bisogni di qualsiasi prughjettu.
1. Proprietà
● Tipu di lega: Binaria
● Cuntenutu: Rame è Zingu
● Densità: 8,3-8,7 g/cm3
● Puntu di fusione: 1652-1724 °F (900-940 °C)
● Durezza di Moh: 3-4
2. Caratteristiche
E proprietà esatte di i diversi ottoni dipendenu da a cumpusizione di a lega di ottone, in particulare da u rapportu rame-zincu. In generale, però, tutti l'ottoni sò apprezzati per a so machinabilità o a facilità cù a quale u metallu pò esse furmatu in e forme desiderate pur mantenendu una alta resistenza.
Benchì ci sianu differenze trà l'ottoni cù un cuntenutu di zincu altu è bassu, tutti l'ottoni sò cunsiderati malleabili è duttili (l'ottoni à bassu cuntenutu di zincu più). Per via di u so bassu puntu di fusione, l'ottone pò ancu esse fusu relativamente facilmente. Tuttavia, per l'applicazioni di fusione, un altu cuntenutu di zincu hè generalmente preferitu.
L'ottoni cù un cuntenutu di zincu più bassu ponu esse facilmente travagliati à fretu, saldati è brasati. Un altu cuntenutu di rame permette ancu à u metallu di furmà un stratu d'ossidu protettivu (patina) nantu à a so superficia chì prutege da ulteriore corrosione, una pruprietà preziosa in applicazioni chì esponenu u metallu à l'umidità è à l'intemperie.
U metallu hà una bona cunduttività termica è elettrica (a so cunduttività elettrica pò esse da 23% à 44% di quella di u rame puru), è hè resistente à l'usura è à e scintille. Cum'è u rame, e so proprietà batteriostatiche anu purtatu à u so usu in i sanitari è in e strutture sanitarie.
L'ottone hè cunsideratu una lega à bassa frizione è micca magnetica, mentre chì e so proprietà acustiche anu purtatu à u so usu in parechji strumenti musicali "per banda di ottoni". L'artisti è l'architetti apprezzanu e proprietà estetiche di u metallu, postu chì pò esse pruduttu in una gamma di culori, da u rossu intensu à u giallu doratu.
3. Applicazioni
E preziose proprietà di l'ottone è a relativa facilità di pruduzzione l'anu fattu una di e leghe più aduprate. Compilà una lista cumpleta di tutte l'applicazioni di l'ottone seria un compitu colossale, ma per avè una idea di l'industrie è di i tipi di prudutti in i quali si trova l'ottone pudemu classificà è riassume alcuni usi finali basati annantu à u gradu di ottone adupratu:
● Ottone à tagliu liberu (per esempiu, ottone C38500 o ottone 60/40):
● Dadi, bulloni, parti filettate
● Terminali
● Jets
● Rubinetti
● Iniettori
4. Storia
E leghe di rame-zincu sò state prudutte digià in u V seculu a.C. in Cina è eranu largamente aduprate in Asia cintrali da u II è u III seculu a.C. Sti pezzi di metallu decorativi, però, ponu esse megliu chjamati "leghe naturali", postu chì ùn ci hè nisuna prova chì i so pruduttori anu alliatu cuscientemente u rame è u zincu. Invece, hè prubabile chì e leghe sianu state fuse da minerali di rame ricchi di zincu, producendu metalli grezzi simili à u ottone.
I ducumenti grechi è rumani suggerenu chì a pruduzzione intenzionale di leghe simili à l'ottone mudernu, aduprendu u rame è un minerale riccu in ossidu di zincu cunnisciutu cum'è calamina, hè accaduta intornu à u I seculu a.C. L'ottone di calamina hè statu pruduttu aduprendu un prucessu di cementazione, per mezu di u quale u rame hè statu fusu in un crogiolu cù minerale di smithsonite (o calamina) macinatu.
À alte temperature, u zincu prisente in tale minerale si trasforma in vapore è permea u rame, pruducendu cusì un ottone relativamente puru cù un cuntenutu di zincu di 17-30%. Stu metudu di pruduzzione di ottone hè statu utilizatu per quasi 2000 anni finu à l'iniziu di u XIX seculu. Pocu dopu chì i Rumani avianu scupertu cumu pruduce l'ottone, a lega era aduprata per a munita in e zone di a Turchia muderna. Questu si sparse prestu in tuttu l'Imperu Rumanu.
5. Tipi
«Ottone» hè un termine genericu chì si riferisce à una vasta gamma di leghe di rame-zincu. In fatti, ci sò più di 60 tipi diversi di ottone specificati da e norme EN (Norma Europea). Queste leghe ponu avè una vasta gamma di cumpusizioni diverse secondu e proprietà richieste per una applicazione particulare.
6. Pruduzzione
L'ottone hè più spessu pruduttu da rottami di rame è lingotti di zincu. U rame di rottami hè sceltu in basa à e so impurità, postu chì certi elementi supplementari sò desiderati per pruduce u gradu esattu di ottone necessariu.
Siccomu u zincu principia à bollire è si vaporizza à 907 °C (1665 °F), sottu à u puntu di fusione di u rame di 1083 °C (1981 °F), u rame deve esse prima fusu. Una volta fusu, u zincu hè aghjuntu in un rapportu adattatu per u gradu di ottone pruduttu. Mentre una certa tolleranza hè sempre presa in contu per a perdita di zincu per vaporizazione.
À questu puntu, qualsiasi altri metalli supplementari, cum'è u piombu, l'aluminiu, u siliciu o l'arsenicu, sò aghjunti à a mistura per creà a lega desiderata. Una volta chì a lega fusa hè pronta, hè versata in stampi induve si solidifica in grandi lastre o billette. E billette - più spessu in ottone alfa-beta - ponu esse trasfurmate direttamente in fili, tubi è tubi via estrusione à caldu, chì implica spinghje u metallu riscaldatu attraversu una matrice, o forgiatura à caldu.
S'elli ùn sò micca estrusi o forgiati, i billetti sò poi riscaldati è alimentati attraversu rulli d'acciaio (un prucessu cunnisciutu cum'è laminazione à caldu). U risultatu hè lastre cù un spessore inferiore à mezu pollice (<13 mm). Dopu u raffreddamentu, l'ottone hè poi alimentatu attraversu una fresatrice, o scalper, chì taglia un stratu sottile da u metallu per rimuovere i difetti di fusione superficiale è l'ossidu.
Sottu à una atmosfera di gas per impedisce l'ossidazione, a lega hè riscaldata è laminata di novu, un prucessu cunnisciutu cum'è ricottura prima di esse laminata di novu à temperature più fresche (laminazione à fretu) in fogli di circa 0,1" (2,5 mm) di spessore. U prucessu di laminazione à fretu deforma a struttura interna di u granu di l'ottone, risultendu in un metallu assai più forte è più duru. Stu passu pò esse ripetutu finu à ottene u spessore o a durezza desiderata.
Infine, e lamiere sò segate è tosate per pruduce a larghezza è a lunghezza necessarie. Tutte e lamiere, i materiali in ottone fusi, forgiati è estrusi sò sottumessi à un bagnu chimicu, di solitu fattu d'acidu cloridricu è sulfuricu, per rimuovere a calamina nera di l'ossidu di rame è l'appannamentu.
Jindalai hà in inventariu lamiere è bobine di ottone in spessori da 0,05 à 50 mm, è in temperamenti ricotti, quarti di duru, mezza duru è cumpletamente duri. Altri temperamenti è leghe sò ancu dispunibili. Mandate a vostra dumanda è saremo felici di cunsultà vi prufessiunalmente.
LINEA DIRETTA:+86 18864971774WECHAT: +86 18864971774WHATSAPP:https://wa.me/8618864971774
EMAIL:jindalaisteel@gmail.com sales@jindalaisteelgroup.com SITU WEB:www.jindalaisteel.com
Data di publicazione: 19 dicembre 2022