1. Primu passu: Fusione
L'aluminiu hè pruduttu per elettrolisi à scala industriale è e fonderie d'aluminiu anu bisognu di assai energia per funziunà in modu efficiente. E fonderie sò spessu situate accantu à e principali centrali elettriche per via di u so bisognu d'energia. Ogni aumentu di u costu di l'energia, o di a quantità di energia necessaria per raffinà l'aluminiu à un gradu superiore, aumenta i costi di e bobine d'aluminiu. Inoltre, l'aluminiu chì hè statu dissoltu si separa è và in una zona di raccolta. Sta tecnica hà ancu bisogni energetichi considerablei, chì anu ancu un impattu nantu à i prezzi di u mercatu di l'aluminiu.
2. Seconda tappa: Laminazione à caldu
A laminazione à caldu hè unu di i mezi più aduprati per assottiglià una lastra d'aluminiu. In a laminazione à caldu, u metallu hè riscaldatu sopra u puntu di ricristallizazione per deformallu è modellallu ulteriormente. Dopu, stu stock metallicu hè passatu per una o più coppie di rulli. Questu hè fattu per riduce u spessore, rende u spessore uniforme è per ottene una qualità meccanica desiderata. Una bobina d'aluminiu hè creata trasfurmendu a lastra à 1700 gradi Fahrenheit.
Stu metudu pò pruduce forme cù i parametri geometrichi è e caratteristiche di u materiale adatti, mantenendu u vulume di metallu custante. Queste operazioni sò cruciali in a pruduzzione di articuli semi-finiti è finiti, cum'è piastre è fogli. Tuttavia, i prudutti laminati finiti differenu da e bobine laminate à fretu, chì seranu spiegate quì sottu, in quantu anu un spessore menu uniforme per via di picculi detriti nantu à a superficia.

3. Passu trè: Laminazione à fretu
A laminazione à fretu di nastri metallichi hè un duminiu unicu di u settore di a metallurgia. U prucessu di "laminazione à fretu" implica u passaghju di l'aluminiu à traversu rulli à una temperatura inferiore à e so temperature di ricristallizazione. Spremere è cumpressà u metallu aumenta a so resistenza à u snervamentu è a so durezza. A laminazione à fretu si faci à a temperatura di incrudimentu (a temperatura inferiore à a temperatura di ricristallizazione di un materiale), è a laminazione à caldu si faci sopra à a temperatura di incrudimentu - questa hè a differenza trà a laminazione à caldu è a laminazione à fretu.
Parechje industrie utilizanu a prucedura di trattamentu di i metalli cunnisciuta cum'è laminazione à fretu per pruduce nastri è lamiere cù u calibru finale desideratu. I rulli sò spessu riscaldati per aiutà l'aluminiu à esse più travagliabile, è u lubrificante hè adupratu per impedisce à a nastra d'aluminiu di attaccassi à i rulli. Per a messa à puntu fine operativa, u muvimentu è u calore di i rulli ponu esse cambiati. Una nastra d'aluminiu, chì hà digià subitu una laminazione à caldu, è altre prucedure, cumprese a pulizia è u trattamentu, hè raffreddata à temperatura ambiente prima di esse piazzata in una linea di laminazione à fretu in l'industria di l'aluminiu. L'aluminiu hè pulitu sciacquendulu cù detergente è questu trattamentu rende a bobina d'aluminiu abbastanza dura per resiste à a laminazione à fretu.
Dopu chì sti passi preparatori sò stati affrontati, e strisce sò sottumesse à passaggi ripetuti attraversu i rulli, perdendu progressivamente spessore. I piani di reticolo di u metallu sò interrotti è sfalsati durante tuttu u prucessu, ciò chì si traduce in un pruduttu finale più duru è più forte. A laminazione à fretu hè trà i metudi più populari per indurisce l'aluminiu perchè riduce u spessore di l'aluminiu mentre hè schiacciatu è spintu attraversu i rulli. Una tecnica di laminazione à fretu pò riduce u spessore di una bobina d'aluminiu finu à 0,15 mm.

4. Quartu passu: Ricottura
Un prucessu di ricottura hè un trattamentu termicu utilizatu principalmente per rende un materiale più malleabile è menu rigidu. A diminuzione di e dislocazioni in a struttura cristallina di u materiale chì hè ricottu provoca questu cambiamentu di durezza è flessibilità. Per evità a rottura fragile o per rende un materiale più lavorabile per l'operazioni successive, a ricottura hè spessu fatta dopu chì un materiale hà subitu una prucedura di indurimentu o di lavorazione à fretu.
Resettendu efficacemente a struttura cristallina di i grani, a ricottura restaura i piani di scorrimentu è permette una ulteriore modellatura di a parte senza forza eccessiva. Una lega d'aluminiu incrudita deve esse riscaldata à una temperatura specifica trà 570°F è 770°F per un periodu predeterminatu, chì varieghja da circa trenta minuti à trè ore. A dimensione di a parte chì hè ricotta è a lega di a quale hè fatta determinanu rispettivamente i requisiti di temperatura è di tempu.
A ricottura stabilizza ancu e dimensioni di una parte, elimina i prublemi causati da e tensioni interne è riduce e tensioni interne chì ponu nasce, in parte, durante procedure cum'è a forgiatura à fretu o a fusione. Inoltre, e leghe d'aluminiu chì ùn sò micca trattabili termicamente ponu ancu esse ricotte cù successu. Dunque, hè spessu applicata à pezzi d'aluminiu fusi, estrussi o forgiati.
A capacità di un materiale à esse furmatu hè migliurata da a ricottura. Pressà o piegà materiali duri è fragili pò esse difficiule senza causà una frattura. A ricottura aiuta à eliminà stu risicu. Inoltre, a ricottura pò aumentà a machinabilità. L'estrema fragilità di un materiale pò purtà à una usura eccessiva di l'utensili. Attraversu a ricottura, a durezza di un materiale pò esse diminuita, ciò chì pò riduce l'usura di l'utensili. Ogni tensione restante hè eliminata da a ricottura. Di solitu hè megliu riduce e tensioni residue induve pussibule perchè puderanu purtà à crepe è altri prublemi meccanichi.

5. Passu Cinque: Tagliu è Tagliu
E bobine d'aluminiu puderanu esse fabbricate in un rotulu cuntinuu assai longu. Per imballà a bobina in rotuli più chjuchi, però, devenu esse tagliati. Per fà sta funzione, i rotuli d'aluminiu sò passati per apparecchiature di taglio induve lame incredibilmente affilate facenu tagli precisi. Ci vole assai forza per fà sta operazione. E taglierine dividenu u rotulu in pezzi più chjuchi quandu a forza applicata supera a resistenza à a trazione di l'aluminiu.

Per inizià u prucessu di taglio, l'aluminiu hè piazzatu in un sbobinatore. Dopu, hè passatu per un inseme di cultelli rotativi. E lame sò pusizionate per ottene u megliu bordu di taglio, tenendu contu di a larghezza è di a distanza desiderate. Per indirizzà u materiale di taglio versu u ribobinatore, u materiale hè successivamente alimentatu per mezu di separatori. L'aluminiu hè poi imballatu è imballatu in una bobina per preparallu per a spedizione.

Jindalai Steel Group hè a cumpagnia principale di l'aluminiu è u fornitore di bobine/foglie/piastre/strisce/tubi/fogli d'aluminiu. Avemu clienti da Filippine, Thane, Messicu, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabi, Vietnam, Myanmar, India ecc. Mandate a vostra dumanda è seremu felici di cunsultà vi prufessiunale.
LINEA DIRETTA:+86 18864971774WECHAT: +86 18864971774WHATSAPP:https://wa.me/8618864971774
EMAIL:jindalaisteel@gmail.com sales@jindalaisteelgroup.com SITU WEB:www.jindalaisteel.com
Data di publicazione: 19 dicembre 2022