Calchì volta chjamati "metalli rossi", u rame, l'ottone è u bronzu ponu esse difficiuli à distingue. Simili in culore è spessu cummercializati in e listesse categurie, a differenza trà sti metalli pò sorprendervi! Per piacè, cunsultate u nostru graficu di paragone quì sottu per dà vi una idea:
Culore | Applicazioni tipiche | Benefici | |
Rame | Rossu tintu d'aranciu | ● Tubi è raccordi per tubi ● Cablaggio | ● Alta conducibilità elettrica è termica ● Facile da saldà è assai duttile ● Proprietà antibatteriche impressiunanti |
Ottone | Pò varià da u rossu à l'oru in culore secondu u livellu di zincu aghjuntu à a lega | ● Oggetti decorativi ● Strumenti musicali | ● Culore attrattivu, simile à l'oru ● Bona travagliabilità è durabilità ● Eccellente forza, cù più di 39% di livelli di zincu |
Bronzu | Oru opacu | ● Medaglie è premii ● Sculture ● Boccole è cuscinetti industriali | ● Resistente à a currusione ● Cunduttività termica è elettrica più elevata cà a maiò parte di l'acciai. |
1. Chì ghjè u rame ?
U rame hè un elementu metallicu chì si trova nantu à a tavula periodica. Hè una risorsa naturale chì si pò truvà in a terra è hè un ingrediente in l'ottone è u bronzu. E mine di rame estraenu u rame grezzu da a superficia di a terra è si pò truvà in tuttu u mondu. Siccomu stu metallu hè assai conduttivu è capace di resiste à u calore, hè spessu adupratu in i sistemi elettrichi è in l'urdinatori. I tubi di rame sò ancu spessu aduprati in l'impianto idraulicu. Alcuni di l'articuli più cumuni fatti di rame chì sò riciclati in i depositi di rottami includenu filu di rame, cavi è tubi. U rame hè unu di i metalli più apprezzati in i depositi di rottami.
2. Chì ghjè l'ottone ?
L'ottone hè una lega metallica, ciò chì significa chì hè un metallu cumpostu da parechji elementi. Hè una mistura di rame è zincu, è qualchì volta stagnu. E differenze in e percentuali di rame è zincu ponu pruduce variazioni in u culore è e proprietà di l'ottone. U so aspettu varieghja da u giallu à un oru opacu. Più zincu rende u metallu più forte è più duttile, è rende u culore più giallu. Per via di a so durabilità è di a so lavorabilità, l'ottone hè cumunemente adupratu in apparecchi idraulici, cumpunenti meccanichi è strumenti musicali. Hè ancu adupratu per scopi decorativi per via di u so aspettu d'oru.
3. Chì ghjè u bronzu ?
Cum'è l'ottone, u bronzu hè una lega metallica cumposta di rame è altri elementi. In più di u rame, u stagnu hè l'elementu u più cumunu truvatu in u bronzu, ma u bronzu pò ancu cuntene zincu, arsenicu, aluminiu, siliciu, fosforu è manganese. Ogni cumminazione d'elementi produce diverse proprietà in a lega risultante. L'aghjunta d'altri elementi rende u bronzu assai più duru di u rame solu. Per via di u so aspettu è di a so resistenza d'oru opacu, u bronzu hè adupratu in sculture, strumenti musicali è medaglie. Hè ancu adupratu in applicazioni industriali cum'è cuscinetti è boccole per via di u so bassu attritu metallu-metallu. U bronzu hà usi nautici supplementari per via di a so resistenza à a corrosione. Hè ancu un bon cunduttore di calore è d'elettricità.
4. Differenze trà rame, ottone è bronzu
L'ottone è u bronzu sò tramindui parzialmente cumposti di rame, per quessa pò esse qualchì volta difficiule di distingue trà u metallu è e so leghe. Tuttavia, ognunu hà certe caratteristiche è proprietà chì u rendenu unicu è distinguibile da l'altri. Eccu alcuni modi per distingue u rame, l'ottone è u bronzu l'unu da l'altru.
● Culore
U rame hà un culore rossu-marrone distintivu. L'ottone hà un aspettu giallu-oru più brillanti. U bronzu, invece, hè un culore oru o sepia più opacu è di solitu hà anelli debuli nantu à a so superficia.
● Sonu
Pudete colpisce ligeramente u metallu per verificà s'ellu hè rame o una lega. U rame pruducerà un sonu prufondu è bassu. L'ottone è u bronzu pruduceranu un sonu più acutu, cù l'ottone chì sona più brillanti.
● Cumposizione
U rame hè un elementu in a tavula periodica, ciò chì significa chì l'unicu ingrediente in u rame puru hè u rame. Tuttavia, qualchì volta ci saranu impurità o tracce d'altri materiali mischiati. L'ottone hè una lega di l'elementi rame è zincu è pò cuntene ancu stagnu è altri metalli. U bronzu hè una lega di l'elementi rame è stagnu, ancu s'è qualchì volta si aghjunghjenu siliciu, manganese, aluminiu, arsenicu, fosforu o altri elementi. U bronzu è l'ottone ponu cuntene parechji di i stessi metalli, ma u bronzu mudernu hà tipicamente una percentuale più alta di rame - circa 88% in media.
● Magnetismu
U rame, l'ottone è u bronzu sò tutti tecnicamente non ferrosi è ùn devenu micca esse magnetichi. Tuttavia, postu chì l'ottone è u bronzu sò leghe, qualchì volta tracce di ferru ponu penetrà in elli è ponu esse rilevate da un magnetu forte. Sè tenete un magnetu forte versu u metallu in quistione è risponde, allora pudete escludere chì sia rame.
● Durabilità
U bronzu hè duru, robustu, è ùn si piega micca facilmente. L'ottone hè u menu durevule, cù u rame in mezu. L'ottone pò crepà assai più facilmente chè l'altri dui. U rame, invece, hè u più flessibile di i trè. L'ottone hè ancu più resistente à a corrosione chè u rame, ma micca cusì resistente cum'è u bronzu. U rame s'ossidarà cù u tempu è formerà una patina verde per prutegelu da ulteriore corrosione.
Vulete amparà di più nantu à a differenza trà u rame è l'ottone ? Lasciate chì l'esperti di JINDALAI travaglianu cun voi per selezziunà i metalli adatti per u vostru prossimu prughjettu. Chjamate oghje per parlà cù un membru di a squadra amichevule è espertu.
LINEA DIRETTA:+86 18864971774WECHAT: +86 18864971774WHATSAPP:https://wa.me/8618864971774
EMAIL:jindalaisteel@gmail.com sales@jindalaisteelgroup.com SITU WEB:www.jindalaisteel.com
Data di publicazione: 19 dicembre 2022